Project Production Workshop

May 11, 2024In Workshop, News, Educational

Mastering Project Production in Photography

6 online Session
15 Hour
Duration: 45 Days
Level 2: Advanced Techniques in Visual Storytelling  

During this intermediate documentary photography workshop, participants will receive attentive guidance from experienced instructors as they acquire the skills needed to bring their projects to life. They will seamlessly transition from idea to final product, culminating in the creation of a tangible deliverable. Our curriculum is designed to provide comprehensive learning, covering essential aspects such as planning, budgeting, scheduling, and executing visual projects. Join us as we equip you with the skills and knowledge needed to bring your creative visions to life with confidence and proficiency.

 

Level 2, an intermediate level, is dedicated to the mastery of advanced techniques in visual storytelling.


کارگاه روند تولید در پروژه عکاسی

۶ جلسه آنلاین

۱۵ ساعت

مدت دوره: ۴۵ روز

سطح ۲: تکنیک‌های پیشرفته در داستان‌گویی تصویری

 

سرفصل های اصلی:

  • تصویری کردن روایت
  • برنامه ریزی تولید
  • بودجه بندی
  • زمان بندی
  • نحوه نزدیک شدن به سوژه
  • نحوه تولید عملی پروژه

 

بیشتر علاقمندان به عکاسی, برای تبدیل ایده تصویری خود به محصول نهایی و قابل لمس دچار سردرگمی و چالش های فراوانی می شوند. در طول این دوره عکاسی، شرکت‌کنندگان با راهنمایی دقیق و زیرنظر مربیان مجرب، مهارت‌های لازم برای تولید پروژه‌های خود را فرا گرفته و گام به گام مراحل حرکت از ایده به محصول نهایی تصویری را تجربه میکنند. برنامه آموزشی ما در این کارگاه به منظور ارائه یک یادگیری جامع طراحی شده است و جوانب ضروری مانند برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، زمان‌بندی و نزدیک شدن به سوژه و نحوه اجرای پروژه‌های تصویری را پوشش می‌دهد.

این دوره به علاقمندان کمک میکند تا در بخش تولید, اجرای عملی, به ثمر رساندن یک پروژه و به واقعیت پیوستن ایده‌های خلاقانه‌ی خود, به اعتماد به نفس و مهارت کافی مجهز شوند.

 

سطح ۲، یعنی سطح متوسط، این مجموعه از کارگاه ها به تسلط بر تکنیک‌های پیشرفته در ساخت و تولید پروژه های تصویری اختصاص دارد.

 

برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید از طریق اینستاگرام nvpimages و یا برنامه تلگرام به شماره +989022022448 با ما در ارتباط باشید.