Visual Narrative Workshop

May 11, 2024In Educational, Workshop, News

Visual Narrative
6 online Session
15 Hour
Duration: 45 Days
Level 2: Advanced Techniques in Visual Storytelling  

Participants will delve into idea generation, development, and crafting compelling narratives for visual projects. They will be prompted to explore topics such as “What is a story?”, the significance of the author’s point of view and approach, diverse storytelling methods towards one subject, and distinctions between a short story (a single image) and a novel (a narrative with multiple images).

Refine your storytelling skills and unleash your creative potential in this dynamic and engaging workshop.

Level 2, an intermediate level, is dedicated to the mastery of advanced techniques in visual storytelling.


کارگاه روایت در تصویر | داستان‌نویسی تصویری

۶ جلسه آنلاین

۱۵ ساعت

مدت دوره: ۴۵ روز

سطح ۲: تکنیک‌های پیشرفته در داستان‌گویی تصویری

 

سرفصل های اصلی:

  • طراحی ایده
  • شناسایی ایده قابل اجرا
  • پردازش و نگارش ایده
  • داستان چیست?
  • روایت در پروژه های کوتاه و بلندمدت

 

از آنجا که ایده اولیه یک داستان و نحوه پردازش و روایت آن از مهم ترین بخش های تولید یک پروژه تصویری است, شرکت‌کنندگان در این دوره کارگاهی فشرده, به تولید ایده و توسعه و ساخت داستان‌های جذاب برای پروژه‌های تصویری می‌پردازند. در مدت زمان ۴۵ روز و به کمک مدرسان این کارگاه, هنرجویان به تحقیق در موضوعاتی مانند “داستان چیست؟”، اهمیت دیدگاه و رویکرد نویسنده به نحوه ساخت و پرداخت روایت تصویری، روش‌های متنوع داستان‌گویی در رویکرد به یک موضوع واحد ( یک موضوع, چند نگاه), چه داستانی قابلیت روایت تصویری را داراست, و تفاوت‌های بین یک داستان کوتاه ( تک عکس ) و یک رمان (مجموعه عکاسی) دعوت می‌شوند. این دوره به علاقه مندان کمک می کند تا مهارت‌های داستان‌گویی خود را بهبود بخشیده و استعداد و خلاقیت خود را در این کارگاه پویا و جذاب پرورش دهند.

 

سطح ۲، یعنی سطح متوسط، این مجموعه از کارگاه ها به تسلط بر تکنیک‌های پیشرفته در ساخت و تولید پروژه های تصویری اختصاص دارد.

 

برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید از طریق اینستاگرام nvpimages و یا برنامه تلگرام به شماره +989022022448 با ما در ارتباط باشید.